סוגרים שנה בסטייל: טרנדים אופנתיים בעולם התכשיטים

תכשיטים ויהלומים מהווים מרכיב מרכזי חשוב בכל עולם הביוטי והסטייל מאז ומתמיד, ובייחוד כיום כאשר אין כמעט אאוטפיט מושקע עם המון שיק שאינו מלווה בענידת תכשיט יוקרתי מרהיב שתופס את העין. בשנים האחרונות, יצרני התכשיטים הגדולים מקפידים להוביל טרנדים יצירתיים וחדשים בתחום אשר נוטים להתכתב עם טרנדים שונים מעולם האופנה והסטייל, חיבור שגם יוצר שימושים בחומרים מפתיעים לטובת עיצוב תכשיטים יוצאי דופן.

גם בשנה החולפת, זכינו לראות לא מעט טרנדים מעניינים, שונים ומשונים שחלקם כאן גם כדי להישאר ולהמשיך לככב בקרב דוגמניות, מובילות דעת קהל ומשפיעניות כאלו ואחרות בארץ ובעולם. אם במקרה פספסתן, אנחנו כאן במטרה לנסות לעשות קצת סדר בטרנדים הבולטים בעולם התכשיטים:

1. עגילים, לא בהכרח זוג – טרנד מוביל ומעניין במיוחד שזכינו לראות לא מעט בשנה האחרונה הוא למעשה עגילי יהלומים יוקרתיים שנמכרים כבודדים או כסט שאינם בהכרח סימטריים עם התאמה לכמות חורים שונה בכל אוזן. למקרה ופספסתן, עגילים כבר לא בהכרח מוצעים למכירה רק כזוג תואם וזהה כאשר ישנם מגוון של סטים, קולקציות וסדרות של דגמים שמצד אחד אינם דומים אך משלימים באופן יוצא דופן ומלא סטייל. הרעיון המרכזי בקונספט המדובר הוא למעשה לאפשר יצירת מספר סטים שיכולים להתאים לכמות החורים בכל אוזן ובמקביל גם להעניק אפשרות למספר שילובים והתאמות ללוקים, העדפות ואירועים שונים.

2. שרשראות, איך שבא לך להראות – שרשראות הן אולי התכשיט המרכזי שיכול לשנות ולשדרג אופי של כל לוק ואאוטפיט שתבחרי בשנייה, מלוק פשוט וקליל למראה רשמי ואלגנטי יותר. שרשראות בולטות יעניק לוק יותר נוכח גם אם את לובשת מכנסי ג'ינס וחולצת טי-שירט ובמקביל יכולות להפוך לוק מחויט ועסקי לכזה בעל מראה נינוח ומשוחרר יותר. כך למשל, שילובי השרשרת הבולטים שזכינו לראות השנה היו בכיוון של דגמים ארוכים עם חוליות רחבות נטולות תליון, שרשראות המשתלבות זו בזו ואפילו כמה דגמי שרשראות קולר רפויות ויפות שמופיעות באלגנטיות מעל חולצה משוחררת.

3. טבעות שגורמות לאחרים לבהות – טבעות יהלומים הן כבר מזמן הרבה מעבר לסתם סמל סטטוס או מותרות, אלא כבר מרכיב בסיסי ומתבקש בכל אאוטפיט אלגנטי, כזה שמשדרג את כל הלוק שלך להרבה יותר מרשים וצד את העין. בין הטרנדים הבולטים ביותר בנישה הזו, כדאי לציין בעיקר טבעות יהלומים לנשים משולבות אבני חן שתופסות היטב את העין ומוסיפות ממד של צבע ייחודי, טבעות סלילים (הידועות גם בשם "ספירלה") מזהב לבן / צהוב וגם טבעות כסף בשילוב גולדפילד, שילוב שיוצר טקסטורה מעניינת ואלגנטית.

4. תכשיטי שפה, כן זה עדיין פה – אמנם מדובר בפריט הרבה פחות נפוץ בקרב מרבית קהלי היעד, אך עדיין מדובר באקססוריז מעניין, בולט עם אמירה שיכול להתאים לכמה אאוטפיטים שוברי שגרה. ישנם כיום מגוון של תכשיטי שפה אופנתיים בדגמים מוזהבים / כסופים שיכולים לשדרג כל לוק של יציאה לבילוי או ערב לא רשמי בלי צורך כמובן לנקב את השפה.

5. תכשיט שיער זה תמיד סטייל – תכשיטי שיער הגיעו לעולם במקור נטו בשביל צרכים פונקציונליים בסיסיים של איסוף / הידוק / שמירת כרבולות שיער לא ממושמעות, אבל מאז הנישה הזאת השתדרגה למדי ומציעה שפע של תכשיטים ואקססוריז שיכולים להשתלב גם ואך רק לטובת סטייל אישי עם לוק של שיער פזור כך למשל ישנן שרשראות לראש במבנה גמיש עם אבנים עדינות ויפות שיעטרו את ראשך או נזרים קלילים ופשוטים שיכולים להעניק לך תחושות של כלה צעירה גם אם יצאת רק לבילוי רווקות קצר על הבר, הרי כיום בכל הנוגע לשיער שלנו אין כבר ממש מגבלות של סטייל באמת 🙂

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ביצד לבחור צבעי לק ג'ל ומותגים לקליניקה בתחילת...
פתחת קליניקה לבניית ציפורניים ולא בטוחה באילו צבעים ומותגי לק...
נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...