לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם בעולם הבישום

תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים שחתמו את שמם בתודעה והפכו למותגים נצחיים מובילים בזכות סגנונות עיצוב אופנה מהפכניים לנשים ולגברים, איכות בגדים ופריטי לבוש יוצאי דופן וכן קווי עיצוב ייחודיים שנוצרו בהשראת מקומות ותרבויות שונות בעולם. 

בין מותגי האופנה הבולטים והמפורסמים ביותר בעולם, ניתן למצוא כאלה שלא הסתפקו רק בעיצוב קולקציות ביגוד שהטביעו חותם לאורך שנים, אלא גם חלשו לתחומים נוספים בראשם תחום הטיפוח והבישום, תחת אותו שם מותג מוכר ותוך שמירה על הקוד הגנטי שלו. ריכזנו עבורכם כאן את מיטב מותגי האופנה הגדולים שמככבים בשנים האחרונות על המדפים עם מגוון בשמי בוטיק ויוקרה איכותיים בבקבוקים מעוצבים וניחוחות יוקרתיים ששווה גם לכם להכיר ולנסות:

ז'אן-פול גוטייה: נתחיל עם Jean Paul Gaultier מותג האופנה הצרפתי הוותיק והמוכר שנחשב בראשית דרכו לפורץ דרך לאחר שהציג חצאיות בקולקציית אופנה לגברים, הפך מקצועות מסורתיים דוגמת מלחים וימאים לקולקציות אופנה בינלאומיות מובילות, וחתום על עיצובי קולקציות אישיות לאומנים ולמפורסמים רבים לאורך השנים. אחרי כל אלו, המותג הצרפתי לא נשאר "לשבת על הגדר" ובשנת 2004 חדר גם לעולם הבישום והטיפוח. בין המוצרים הפופולאריים והנמכרים ביותר של גוטייה בנישה זו נציין את הבושם לאישה SCANDAL בושם נועז בבקבוק ורוד בעיצוב ייחודי בתצורת גוף נשי חושני, המחבר בין נגיעות של תפוז אדום עם מתיקות מעודנת ותמציות דבש טבעי במתיקות עמוקה וניחוח פצ'ולי מרוכז שיוצר תחושת שערורייה ונוכחות דומיננטית שלא עושה חשבון, כיאה למותג.

טום פורד: מעצב האופנה תומאס קרלייל פורד גדל ביוסטון ובניו מקסיקו, התגורר תקופה ממושכת בפריז ושב לניו יורק בארה"ב, שם ניהל חיי ברנז'ה, נגע בעולמות הקולנוע, יחסי הציבור והשיווק. פורד שימש במשך כעשור כמעצב האומנותי ומעצב האופנה הראשי בחברת גוצ'י, עד שיצא לדרכו העצמאית בשנת 2004 והקים את המותג על שמו שעסק בעיצוב ושיווק של פרטי אופנה וביגוד מעוצבים בסגנון פרוע, חושפני ופרובוקטיבי, דבר יצר עניין רב בקהילות האופנה בעולם כולו. בשנת 2023 נרכש המותג על ידי חברת אסתי לאודר והמוניטין וקווי העיצוב הייחודיים שלו באים לידי ביטוי בכל דגם בושם טום פורד לגבר או לאישה כאשר המותג מציג למעשה שתי קולקציות בישום עיקריות:

א. Signature – קולקציית בישום המתאפיינת בניחוחות עדינים ומסורתיים, בשמים קלאסיים וניחוחות מתמציות המופקות מצמחים מוכרים.
ב. Private Blend קולקציית בישום נועזת, המבוססת על רכיבים מפתיעים וצמחים בגידול אישי שנולדו בגינתו הפרטית של המעצב הפרוע ומחברים בין ייחודיות, חדשנות ויוקרה.

בין הבשמים הנחשבים והיוקרתיים ביותר מבית Tom Ford ישנו הדגם שנקרא Vanille Sex בושם נשי בבקבוק מוזהב חצי שקוף, המשדר חושניות בתולית ומחבר בין תמציות וניל מתקתק, שקד מריר ונגיעות של יסמין שמולידות חוויית ניחוח עדין, חמים ומסתורי גם יחד. 

טומי הילפיגר: המותג Tommy Hilfiger נולד בשנת 1985 על ידי מעצב האופנה המפורסם מניו יורק, שיצא מן התרבות הקתולית השמרנית לעולם המתירני והביא תפיסה עיצובית שמחברת בין ביגוד יום יומי, נוחות ואיכות הבדים עם מתן תשומת לב לפרטים קטנים ויצירת נגיעות עיצוביות ייחודיות. החיבור של המותג לעולם הטיפוח יצר מגוון מוצרי בישום בניחוחות טבעיים עם מיצוי תמציות ריח מעצים מקומיים ותוך שמירה על הפשטות הגברית. אחד ממוצרי המותג הבולטים לאורך השנים הוא הבושם IMPACT לגבר, בושם בניחוח עצי ארומה של רעננות, נגיעות תפוז, ברוש, פרחי ענבר וקקאו המתחברים לכדי ניחוח חמים וחושני.

וגם ורסצ'ה: המעצב האיטלקי הדגול ג'אני ורסצ'ה החל את דרכו  המקצועית במילאנו כבר בשנת 1978 עם פרטי עיצוב אופנתיים לנשים, כשהוא מביא באמצעותם את המשיכה שלו לאסתטיות ולנראות, ושואב את ההשראה המרכזית שלו מן התרבות האיטלקית המקומית והעתיקה, לצד ההיסטוריה והחיבור למיתולוגיה. עם השנים המותג התרחב גם לתחום אופנת הגברים וביסס את מקומו בעולם כמותג יוקרתי עם קולקציות חליפות ופרטי לבוש מוקפדים ביותר. הכניסה של המותג VERSACE לעולם הבישום הביא לאורך השנים למעלה מ-75 סוגי בשמים, כאשר כל דגם בושם של ורסצה משמר את מאפייני המותג ובראשם בקבוק בעיצוב יוקרתי, איכות מוקפדת וניחוח יוקרתי המשדר חושניות, עוצמה ונוכחות. בין הדגמים הנמכרים ביותר של המותג נציין את את הבושם Eros Flame לגבר, בקבוק בצבע ארגמן עמוק המכיל בושם גברי, חושני בניחוח אצילי עם חיבור בין תמציות הדרים, פלפל שחור מחוצף ועשבי תיבול מאזורים הרריים, היוצרים יחד ניחוח הרמוני ודומיננטי במיוחד.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...
טרנדים בהלבשה תחתונה לנשים
פוסט זה נועד לחקור את הטרנדים השונים השולטים בשוק הלבשה...