פריטי לבוש ואופנה שהם MUST בתקופת מזג אוויר משתנה

פרטי לבוש ואופנה שהם MUST בתקופת מזג אוויר משתנה

עונות המעבר בישראל הן לרוב קצרות אמנם אך נחשבות למאתגרות, כך נדמה בייחוד השנה בימים האלו ממש, במיוחד עבור הנשים שמקפידות יתרה על לוק אופנתי וסטייל נכון ואינן מוכנות להתפשר אל מול מזג אוויר הפכפך ודינמי בכל בוקר מחדש.

הבקרים הקרירים מעט אליהם אנו מתעוררים לאחרונה אינם משקפים במאומה את השמש הקופחת והזינוק בטמפרטורות שצפוי משעות הבוקר המאוחרות ועד אחר הצהריים, ואם החזרה הביתה מתוכננת לגלוש לשעות הערב, ישנו סיכוי סביר לצניחה מחודשת של המעלות, רוח קרירה ותחושה סתווית. אז בזמן ששמלות הקיץ הקצרות האהובות ייאלצו להמתין בארון עוד קצת לתורן, הנה כמה טיפים והמלצות לפרטי לבוש שכדאי לך לאמץ וישתלבו בנוחות ובסטייל בתנאי מזג אוויר משתנים:

ראשית כל, בגד גוף – כן, כן, בגד גוף אופנתי ונוח הוא בגדר פריט חובה לכל אישה  בעונת מעבר שכן מדובר בפריט האוסף היטב את חמוקי הגוף ומדגיש אותם, ומאפשר לך ללבוש שכבה נוספת ונעימה תחת בגדים קלילים, לחבר בין צבעים וליצור מראה נשי ומוקפד. בתקופה שבין האביב לקיץ מומלץ לרכוש מספר בגדי גוף קצרים בסגנון גופיה, בצבעים שונים כאשר שחור ולבן הם הבייסיק כמובן, אולם גם רצוי לעשות שימוש בצבעים חיים יותר דוגמת צהוב, ורוד, תכלת וכו', צבעים שיסייעו בבניית לוק צעיר ושיקי. בגד גוף נוח בגזרה מתאימה ישתלב מצוין עם ג'ינס מחמיא וחולצה קלילה ומכופתרת מעל, או חולצת שיפון חצי שקופה. אנחנו יכולות להמליץ לך על קולקציית בגדי הגוף השיקית והמדוברת של המותג סיסטארז
לחצי כאן >>
https://seestarz.com/collections/bodysuit

חולצות טופ – חולצות הטופ הן מה שהיה מוכר יותר בעבר כסטרפלס, חולצות קצרות המיועדות לחשוף בטן שטוחה, כפריט לבוש עצמאי או בשילוב עם חלק עליון לבחירה. חולצות הטופ מגיעות עם או ללא שרוולים ומתאימות עם מגוון סגנונות לבוש בליווי מכנסיים במראה אלגנטי וקלאסי, עם ג'ינס, עם חצאית ארוכה בקווים נקיים, עם או ללא חלק עליון נוסף. מי ששייך את חולצות הטופ לבעלות הגזרה הצנומה בלבד, יגלה כי הזכות להרגיש בנוח עם הגוף ולהתלבש על פי צו האופנה גלשה ובולטת כיום גם בקרב נשים מלאות יותר, בכל ימות השנה, שחולצת הטופ מדגישה את גופן ומעניקה להן לוק צעיר ושוחרר.

שמלות – חובבות השמלות לא רואות במזג האוויר תירוץ להימנע מן הפריט הפופולרי ביותר עליהן, אול ידעו לעשות את ההתאמה ולהבדיל בין שמלות הקיץ הקלילות לשמלות החורף העוטפות. בעונת האביב ההפכפכה הגזרה הבולטת באתרי האופנה ובמגזינים היא גזרת המידי, שמלה ארוכה אך פתוחה, בעלת שרוולים קצרים, צווארון פתוח ובגזרה עוטפת ומחמיאה. בעונות המעבר נעדיף שמלות בעלות חלק עליון צמוד יותר, שיאפשר על פי צורך שילוב של עליונית או ג'קט מחמיא. גם במקרה הזה, אנחנו ממליצות לך להציץ בקולקציית השמלות המהממת של המותג SEESTARZ – לחצי כאן.

ג'קטים, עליוניות ושכבות מתקלפות – נהוג לכנות את אופנת עונות המעבר גם "אופנת הבצל", בשל שילוב פריטים מתקלפים ונוחים להסרה המאפיינים אותה. בין אם בחרת בלוק בסגנון הקלאסי, הצעיר או המחויט, הטמפרטורות ההפכפכות
בעונת המעבר דורשות נגישות לז'קט, חולצה משובצת פתוחה, או כל סוג של עליונית. בבית, באוטו, בכיתה או במשרד, חלק עליון מחמיא דוגמת ג'קט ג'ינס אופנתי, ג'קט עור בסגנון רטרו, עליונית ספורט ממותגת או ג'קט מחויט, ישדרגו כל לוק ויגנו עלייך מקרירות הבוקר והערב וגם, לא פחות חשוב, מהמזגן במשרד….

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...
טרנדים בהלבשה תחתונה לנשים
פוסט זה נועד לחקור את הטרנדים השונים השולטים בשוק הלבשה...