הקיץ כאן, כיצד תתארגני על לוק שזוף ואופנתי?

קיץ 2023 כבר ממש כאן, בגדי החורף החמים טיפסו לקומה העליונה במלתחה, כאשר החצאיות, הגופיות והמכנסונים תפסו מקום של כבוד במלתחת הקיץ, ניסיונות סילוק המשקל העודף שהתנחל לו על הגוף בחורף בשיאן וגם צבע העור הבהיר משהו שלא נחשף חודשים ארוכים לקרני שמש ממושכות ומשזפות דורש מענה ובהקדם.

רגע לפני שנבחן מקרוב את מוצרי השיזוף האידיאליים לקיץ הקרוב, זה הזמן להוריד מהאפשרויות את האופציה של רביצה ממושכת בחוף הים והחשיפה לשמש כמענה לכמיהה לעור שזוף ומראה אקזוטי. למה? כי זה לא בהכרח יעבוד, לרוב את תיצלי כמו צ'יפס מטוגן כמה וכמה פעמים, תזכי למראה עור אדמדם ומקולף ואולי גם לצורך במריחת אשל לקירור העור הלוהט. וכן וזה גם מסוכן, מגביר את הסיכון למחלות דוגמת סרטן העור, עלול לגרום להזדקנות העור, קמטים, כתמי פיגמנטציה ולהתייבשות כמובן.

אחרי שקיבלנו והשלמנו עם הדבר, כמובן שניתן ואף מומלץ כמובן ללכת לים או לבריכה, אך רצוי לפרקי זמן לא ממושכים וזאת אחרי שמרחנו קרם הגנה, חבשנו כובע אופנתי לצד משקפי שמש שיקיות ונבטיח להקפיד לשהות לסירוגין במקום מוצל כמה שאפשר. והשיזוף מה איתו? אחרי כל ההקדמה, זה הזמן לתכל'ס, בואי נשתזף היטב. אז עולם הטיפוח אינו שוקט אף פעם על שמריו, מזהה כל צורך אסתטי נשי ומספק מענה באמצעות מוצרים מתאימים ויעילים עבור התשוקה ללוק שזוף. בין המשזפים המובילים והמומלצים כיום תוכלי לבחור לך באחד מאלו עבור השימוש המועדף שלך:

קרם שיזוף – מוצר פשוט למדי המגיע במרקם סמיך, מיועד למריחה עדינה על גבי העור ומספק צבע עשיר במראה טבעי במספר גוונים. קרם השיזוף כולל בתוכו רכיבי לחות, לצד תוספת פיגמנטים על בסיס מים ורכיבים טבעיים, עמיד לאורך יממה ויותר, ומספק מראה חלק וגוון אחיד. קרם שיזוף מיועד בעיקרו למריחה על הפנים, ליישום ידני ועדין על גבי עור פנים נקי למשעי. מתאים לשימוש יום יומי, ניתן ליישום גם על הצוואר למשיכה ויצירת מראה אחיד.

מוס לשיזוף – המוס  מגיע לרוב במארז גדול יותר ומיושם באמצעות התזה בלחץ על גבי העור ומריחה של החומר בצורה אחידה על הגוף. מוס לשיזוף מתאים ליישום על הרגליים, הידיים ואזורים חשופים אחרים בגוף (כתפיים, צוואר, בטן, גב) אולם פחות מומלץ לשימוש על גבי הפנים. את המוס יש להתיז על גבי העור ולמרוח בתנועות סיבוביות ובצורה אחידה על גבי האזור הרצוי. מומלץ למרוח את המוס באמצעות כפפת פילינג או ספוגית עדינה בכדי למנוע את הכתמת כפות הידיים. הפיגמנט נספג בשכבת העור העליונה ומתקבע עליה לתקופה בת 3-4 ימים. ניתן למצוא כיום מוס בגוונים שונים ובדרגות שונות של ברק.

וכמובן ספריי לשיזוף – הספריי לשיזוף מגיע לרוב במארז דומה למארז המוס, משתמר היטב בשל הסגירה המיטבית וחוסר בחשיפה לחמצן ומיושם על גבי כלל אזורי הגוף באמצעות התזה ישירה. יש להתיז את הספריי על גבי עור נקי לאחר רחצה ומומלץ גם לאחר פילינג קל לספיגה טובה של הפיגמנט בעור. יש להתיז את החומר במרחק כ-30 ס"מ מן העור, בתנועה סיבובית וללא צורך במריחה. לאחר ההתזה יש לאפשר לחומר להיספג ולהתייבש על גבי העור באופן טבעי. אנחנו יכולות להמליץ לך בחום לנסות ספריי שיזוף מומלץ בשם Self Tanning Spray מבית מותג הביוטי BYNETA של הדוגמנית נטע אלחמיסטר, מוצר חדש יחסית בנישת הספריים שזוכה בשנה האחרונה להרבה פידבקים חיוביים וטובים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...
טרנדים בהלבשה תחתונה לנשים
פוסט זה נועד לחקור את הטרנדים השונים השולטים בשוק הלבשה...