שגרת טיפוח העור ב-10 השלבים

שגרת טיפוח העור

היופי הקוריאני, הידוע גם בשם K-beauty, כבש את תעשיית היופי בסערה בשנים האחרונות. מקרמי BB ועד מסיכות סדינים, מוצרי K-beauty הפכו למרכיבים בסיסיים בשגרה של חובבי יופי רבים. אבל אולי ההיבט המפורסם ביותר של K-beauty הוא שגרת טיפוח העור בת 10 השלבים. כאן, נחקור את המקורות של שגרת 10 השלבים ואת היתרונות של כל צעד.

המקורות של שגרת טיפוח העור בת 10 השלבים

שגרת טיפוח העור בת 10 השלבים מקורה בדרום קוריאה, שם מתייחסים ליופי ברצינות רבה. נשים קוריאניות, במיוחד, ידועות בעור שלהן חסר פגמים וצעיר, ושגרת 10 השלבים היא אחת הדרכים שבהן הן משיגות זאת. למרות שזה עשוי להיראות מרתיע בהתחלה, השגרה נועדה להיות מותאמת אישית לסוג העור ולדאגותיו של כל אחד, כך שלא כל 10 השלבים נחוצים לכולם.

10 השלבים בשגרת טיפוח העור

1. ניקוי על בסיס שמן: השלב הראשון בשגרה הוא הסרת איפור וכל זיהומים עם תכשיר ניקוי על בסיס שמן. זה עוזר להמיס ולהסיר לכלוך ופסולת מהעור.

2. ניקוי על בסיס מים: השלב השני הוא ניקוי העור בעזרת תכשיר ניקוי על בסיס מים כדי להסיר כל זיהומים שנותרו ולהבטיח קנבס נקי להמשך השגרה.

3. פילינג: השלב השלישי הוא פילינג העור כדי להסיר תאי עור מתים ולקדם את תחלופת התאים. שלב זה יכול להיעשות 1-2 פעמים בשבוע, תלוי בסוג העור וברגישותו.

4. טונר: השלב הרביעי הוא מריחת טונר לאיזון רמות ה-pH של העור והכנתו להמשך השגרה. טונרים עוזרים גם להרגיע ולהרגיע את העור.

5. תמצית: השלב החמישי הוא מריחת תמצית, שהיא נוזל קל משקל, מעניק לחות, שעוזר להזין ולחות את העור.

6. סרום: השלב השישי הוא מריחת סרום, שהוא טיפול מרוכז המכוון לבעיות עור ספציפיות, כגון קווים עדינים, כתמים כהים או אקנה.

7. מסכת סדינים: השלב השביעי הוא שימוש במסכת סדינים, שהיא מסכת בד חתוכה מראש המושרים בסרום או תמצית. מסכות סדינים מספקות דחיפה נוספת של הידרציה וניתן להשתמש בהן 1-2 פעמים בשבוע.

8. קרם עיניים: השלב השמיני הוא למרוח קרם עיניים על העור העדין מסביב לעיניים. קרמי עיניים עוזרים ללחות, למצק ולהבהיר את אזור העיניים, שעלול להיות מועד לקמטים עדינים ועיגולים כהים.

9. קרם לחות: השלב התשיעי הוא מריחת קרם לחות כדי לחות ולהגן על העור. ניתן להתאים את קרמי הלחות לסוגי עור ובעיות שונות, כגון יובש או שמנוניות.

10. קרם הגנה: השלב האחרון הוא למרוח קרם הגנה כדי להגן על העור מפני קרני UV מזיקות. יש להשתמש בקרם הגנה מדי יום, גם בימים מעוננים, כדי למנוע הזדקנות מוקדמת ונזק לעור.

היתרונות של שגרת טיפוח העור בת 10 השלבים

בעוד ששגרת טיפוח העור בת 10 השלבים עשויה להיראות מוגזמת, לכל שלב יש יתרונות משלו לעור. תכשיר הניקוי על בסיס שמן וניקוי על בסיס מים עוזרים להבטיח ניקוי יסודי של העור, מה שיכול למנוע התפרצויות ועייפות. פילינג עוזר להסיר תאי עור מתים, מה שעלול לגרום לעור להיראות עמום ועייף. טונרים, תמציות וסרום עוזרים כולם ללחות ולהזין את העור, ומספקים עור שמנמן וצעיר למראה. מסכות סדינים מספקות דחיפה נוספת של לחות ויכולות לעזור להרגיע ולהרגיע את העור. קרמי עיניים עוזרים לכוון לקמטוטים ועיגולים כהים, בעוד קרמי לחות מספקים לחות והגנה לאורך זמן. לבסוף, קרם הגנה חיוני

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...
טרנדים בהלבשה תחתונה לנשים
פוסט זה נועד לחקור את הטרנדים השונים השולטים בשוק הלבשה...