כך תבחרי קונסילר מתאים עם המון סטייל

             

קונסילר הוא למעשה פריט בסיס בערכת האיפור של מרבית הנשים, אולם אופן השימוש בו עשוי להשתנות מאחת לאחת ולעתים להשתנות גם עבור אותה משתמשת בהתאם לשינויים במצב עור הפנים ולהופעת פגמים קוסמטיים חולפים. בסיקור הבא ננסה להעניק כמה טיפים והמלצות לשימוש נכון ומתאים בסטייל בקונסילר בהתאם לצרכים וההעדפות האישיות שלך.

ראשית כל, למי שבמקרה פספסה או פחות בקיאה, קונסילר נחשב למוצר איפור משלים המיועד לסייע בכיסוי ובטשטוש של פגמים נקודתיים דוגמת כתמים כהים המופיעים תחת העיניים, כתמי פיגמנטציה, פצעונים או אדמומיות מקומית ומגיע במספר מרקמים ותצורות שימוש, אולם מבחינת הגוונים מסתכם במספר גוונים בודדים. הסיבה המרכזית למבחר הגוונים המצומצם היא שהקונסילר אינו מיועד להעניק צבע לפנים ולכך קיימים מוצרי המייק אפ, סומק ואחרים. הקונסילר בעיקרו נועד כאמור לטשטש פגמים נקודתיים וליצור אחידות בצבע ובמרקם העור כבסיס להמשך האיפור.

אז איך לבחור קונסילר מתאים?

כדי להחליט איזה דגם קונסילר מומלץ מתאים עבורך בדיוק כדאי להתחיל בבחירת הגוון הנכון, כאשר בחירה זו מבוססת על השימוש העיקרי אליו מיועד הקונסילר שלך, כלומר כך לדוגמא:

* קונסילר בגוון טבעי – נשים בעלות עור פנים בריא יחסית אשר סובלות לעתים רחוקות מהופעת כהויות סביב העיניים כתוצאה מעייפות או מכתמי פיגמנטציה קלים, יקבלו מענה מדויק יותר בבחירה בקונסילר בגוון טבעי. קונסילר בגוון טבעי הוא קונסילר בהיר יותר ביחס לגוון העור, שכן הוא משמש למריחה נקודתית על אזורים בעלי ליקוי אסתטי ועל פי צורך, ומהווים בסיס ליישום של מייק אפ ומוצרי איפור אחרים. בחירה בקונסילר בצבע העור או בגוון כהה ממנו, עשוי ליצור הכתמה של צבע וחוסר אחידות במראה העור עם השלמת לוק האיפור המיועד.

* קונסילר צבעוני – בגזרת הקונסילרים הצבעוניים ניתן למצוא כיום דגמים רבים בגווני כתמתם, צהבהב, ורדרד וגוונים רכים במיוחד של חום. לא במקרה כל הגוונים הללו בהירים מצבע היסוד (כתמתם ולא כתום, צהבהב ולא צהוב וכו'), שכן הקונסילר מיועד לתיקון פגמים ולטשטוש תוך מיזוג עם צבע העור. קונסילרים אלו נועדו לסייע בטשטוש ובתיקון של פגמים בולטים יותר אשר מביאים עמם גוון עצמאי משלהם, שאינם ניתנים להסתרה באמצעות הגוון הטבעי בלבד.

הקונסילר הצבעוני ישמש להסתרת פצעונים, אדמומיות בעור, פצעי אקנה וצלקות אקנה, כתמי פיגמנטציה עמוקים וכהים יותר ואחרים. בשונה מן הקונסילר בגוון הטבעי שמיושם לרוב על גבי עור נקי, לפני יישום של בסיס האיפור, את הקונסילר הצבעוני מומלץ למרוח לאחר יישום שכבת בסיס האיפור, באמצעות מייק אפ או פריימר.

קונסילר סטיק או נוזלי?

הקונסילר הפופולרי יותר בשנים האחרונות הוא קונסילר סטיק המגיע בתצורת ליפסטיק עם מנגנון מסתובב לשליפת החומר, במרקם לח ומוצק, והשימוש בו קל במיוחד. יש למרוח את הקונסילר על גבי האזור הרצוי, במריחה קלה, בשכבה אחת או יותר על פי צורך. סוגי קונסילרים בולטים נוספים הם קונסילר הנוזלי שנחשב לבעל אחוזי לחות גבוהים, ספיגה טובה בעור ויישום באמצעות מריחה והטמעה עם כריות האצבע, וכן גם הקונסילר האבקתי שנחשב לבעל לחות מועטה, מעניק מראה של הצללה טבעית ומיושם בעזרת פודרייה או מברשת איפור רכה.

טיפ בונוס: ישנם כיום לא מעט דגמי קונסילרים של מותגים נחשבים כמו "אסנס" ו-"קטריס" שתוכלי לרכוש במחירים זולים יחסית של בין 15 ל-20 ₪ אבל אם את מעוניינת להשקיע קצת יותר, אנחנו בהחלט יכולות להמליץ על הקונסילרים השווים של המותג האיטלקי המוביל פופה מילאנו – לחצי כאן לקטלוג >>

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

ביצד לבחור צבעי לק ג'ל ומותגים לקליניקה בתחילת...
פתחת קליניקה לבניית ציפורניים ולא בטוחה באילו צבעים ומותגי לק...
נעליים בעיצוב אישי – צעד אל עבר ביטוי...
נעליים בעיצוב אישי הן נעליים המיוצרות בהתאם לטעם האישי ולדרישות...
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון
גישה חדשה לזמן: כשהטכנולוגיה פוגשת את הסגנון השעונים החכמים הם...
לא רק בגדים: מותגי אופנה מפורסמים שמככבים גם...
תחום האופנה הביא לעולם במרוצת השנים מותגים בינלאומיים גדולים רבים...
אמנות קשירת מטפחות לאירועים
מטפחות הן לא רק פריטים פרקטיים, אלא גם קנבס לבטא...
צ'אנג מאי – טיולים למשפחות- 2024
בואו לחוות את הפיתוי הקסום של צ'אנג מאי, העיר המכונה...
"הזדמנות לבלות באופנה: DONNA FASHION – החנות שתעשה...
בעולם האופנה השוקק יש חנות אחת שבולטת מהקהל - DONNA...
שמפו לשיער מתולתל
ניווט בעולם טיפוח השיער, במיוחד עבור בעלי שיער מתולתל, יכול...